בניית מרחבי מייקרים

מנהלי ארגונים וצוותי חינוך - רוצים לבנות מרחב מייקרים משלכם?

אתם רואים כיתה. אנחנו רואים פוטנציאל.

ולתפיסתנו – כל מבנה צריך מרחב מייקרים.

אם יש לכם חלל בלתי מנוצל, וכבר הבנתם עד כמה תנועת המייקרים יכולה לעשות טוב בארגון או בבית הספר שלכם, למה שלא תלכו את הצעד הבא?

אנחנו מתכננים ובונים מרחבי מייקרים מאפס, או מתאימים את הנדל"ן לצרכים שנגדיר. לא משנה מה רמת התקציב שלכם, אנחנו נלווה אתכם צעד אחר צעד, מבניית עמדת עבודה בסיסית ועד שתפתחו תיאבון, ליצירת מרחב מייקרים מלא.

מרחב המייקרים יכלול עמדות עבודה, יישום של כלי ייצור שונים, תכנון נכון של מרחב פונקציונלי (שיודע לספר את סיפור הארגון) והטמעה של תשתיות.

אפשר את זה מפורט?

אנחנו בונים מרחבי מייקרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים התקנו בהוד השרון ובלקיה, בקונסוליה האמריקאית בירושלים ואפילו מרחב שבנינו ברימוט קונטרול ברמאללה.

הכל אפשרי. רק צריך לפתוח את הראש – ולרצות.

"מאנקי מייקרס הגיעו אלינו לJLM SPARK - מרכז החדשנות של עיריית ירושלים, להעברת סדנת מייק להורים וילדים שבה בנינו מנורות לסוכה מעץ בחיתוך לייזר. הסדנה הייתה מקסימה ומקצועית ביותר! כללה הסבר תאורטי מעניין וזמן יצירה משותף. הילדים וגם ההורים מאוד נהנו. ההדרכה בסדנה הייתה מעולה, התקשורת מול מאנקי מייקרס הייתה נעימה ונוחה לאורך כל הדרך, הם זמינים מאוד וענו על כל הצרכים שלנו. מומלצים מאוד!!!"
תם, מרכז החדשנות של עיריית ירושלים
"בכנות? זו אחת הסדנאות היותר מגניבות שהיו לנו בחברה"
נ', משרד רוה"מ
"יופי של סדנא, למדנו על מעגל חשמלי, ראינו את הלייזר ומדפסת תלת מימד בפעולה לירון היה סופר סבלני ומקצועי עם הילדים וכולנו מאוד נהנינו, מומלץ!"
ורד
"הגענו למייקר-וואן, ולא רצינו ללכת!"
מיכל, הגיעה עם המשפחה המורחבת
"הילדים מגלים סקרנות, עניין ושביעות רצון גבוהה מהפעילויות המתקיימות בשיעורים אלו. בתקווה להמשך שיתוף פעולה גם בשנה הבאה"
אושרת אליה, מנהלת בית הספר "פיכמן"
"התוכן המועבר מגוון, מעניין ומשיג את מטרותיו – פיתוח חשיבה יצירתית, פתרון בעיות, חיזוק תחושת המסוגלות והביטחון העצמי. החוויה מייצרת אצל הילדים העצמה והם מחכים בקוצר רוח למפגשים אלו"
גלי שלומוביץ, מנהלת בית חינוך יצחק נבון ראש העין
"כל תלמיד זוכה להתייחסות אישית ומותאמת להיכרות איתו. הילדים יוצאים מהמפגשים עם עולם חדש ופחות מוכר ומדווחים על הנאה רבה"
הילה בן פורת, מנהלת מחלקת חינוך - מועצה מקומית אליכין
"מאנקי מייקרס הגיעו עם ה- MakerVan שלהם, הערך החינוכי לילדים ולהורים שהשתתפו בפעילות היה רב ושביעות הרצון הייתה גבוהה מאוד"
טלי ארנולף וולגמוט, לשעבר מנהלת מיזם 'המרחב החינוכי השלם' בבית ספר יסודי 'קדם', במ.א. עמק חפר
"רון ולירון דאגו לתיאומים וליצירת כל התנאים להצלחה מירבית בעזרת תכנון מראש והענקת חוויה ייחודית לכל תלמיד ולכל קבוצה. הם סייעו למאות ילדים הלומדים בעמותה לקבל חוויה משמעותית ועם קונטקסט לחומר הלימודי כפי שהגדרנו אותו"
מיכל איבגי, יזמת ומנהלת עמותת בבא-דע
"יש לי הזכות להיות עדה ממקור ראשון להשפעה החיובית של גישות החינוך החדשניות של מאנקי מייקרס"
שירלי חביב, מנהלת בית החינוך יהל"ם רמת גן
"המשובים ודרכי הערכה לאורך שנת הלימודים, הן של תלמידי בית הספר והן של צוות ההוראה היו מוצלחים ולשביעות רצון במידה רבה מאוד"
שלמה אטיאס, מנהל בית הספר רמב"ם אליכין
" אירחתי שישה קטועי גפיים לצורך התאמת פרוטזה, וימים ספורים לפני המפגש המיועד, המכונה שלי הפסיקה לעבוד. קולגות המליצו על רון ולירון שעבדו איתנו בעבר, ובחרתי לעשות להם טלפון, תוך כדי שהסברתי את המצב אליו נקלענו. רון ולירון הבינו את הצרכים והגיעו במהירות עם הוואן, לפני הזמן הנקוב ועזרו לנו מבוקר ועד ערב לייצר את המוצרים שלנו"
עדי טולדאנו, מנהלת קהילות TOM ישראל
"מאנקי מייקרס תכננו, עיצבו וביצעו עבורנו עד כה, ארבעה מרחבי מייקרים. העבודה של מאנקי מייקרס הייתה מאוד מקצועית, משלב הייעוץ ועד לשלב היישום, תוך התמקדות בצרכי המשתמשים ומיצוי תקציבים מול צרכים. המרחבים סופקו בלוחות הזמנים המוסכמים ולשביעות רצונם הגבוהה של הלקוחות שלנו"
רועי גולדנברג, מנהל מיזם TOM
שקופית קודמת
שקופית הבאה
מתלבטים? תנו לנו לעזור