מייקרים בחינוך

בגדול, אפשר להגיד שהמייקרים נולדו מהחינוך, נוצרו למערכת החינוך ועושים הכל, פחות או יותר, הפוך ממנה 🙂

תנועת המייקרים שולפת את התלמידים מהסטטוס האינסופי – בהייה במסכים – ומתמרצת אותם לסקרנות ואקטיביות בהגזמה. 

לאן אנחנו מכוונים? להעלות ניצוצות בנושאים 'דחויים':
ה-STEAM) Science, Tech, Engineering, Art, Math).

על ידי העלאת בעיות מהשטח, חשיבה משותפת ומאומצת ויציאה לדרך של בניית הפתרון, עולות תחושות חשובות של העצמה, משמעות, מוטיבציה ובטחון עצמי. 

אין מה לדאוג – המסרים החינוכיים עדיין כאן;
חתירה להקניה של מיומנויות חברתיות, למידה חברתית רגשית ולמידה מבוססת פרויקטים, חיה ובועטת;
כל ה'שיעורים' ו'חומרי הלימוד' לא הולכים לשום מקום.
הם רק מקבלים צורה של החיים האמיתיים, מערבים שיתוף פעולה וסוף סוף, עבודה עם כל הגוף (ולא רק האצבעות).

והפלוס? מתמטיקה ופיזיקה, כך מסתבר, זה סופר מגניב. 

מדפסות תלת מימד, מכונות סימון וחיתוך בלייזר, לצד כלי עבודה ישנים וטובים כמו מסורים ומכונת תפירה  – אפשר ממש לראות איך העיניים נדלקות. 

סדנאות המייקרים החינוכיות שלנו מיועדות לכיתות ולקבוצות, נערכות בבתי הספר וסוחפות גלים עצומים של התלהבות, ורושם שנשאר אתכם הרבה הרבה זמן.

Asset-11
"מאנקי מייקרס הגיעו אלינו לJLM SPARK - מרכז החדשנות של עיריית ירושלים, להעברת סדנת מייק להורים וילדים שבה בנינו מנורות לסוכה מעץ בחיתוך לייזר. הסדנה הייתה מקסימה ומקצועית ביותר! כללה הסבר תאורטי מעניין וזמן יצירה משותף. הילדים וגם ההורים מאוד נהנו. ההדרכה בסדנה הייתה מעולה, התקשורת מול מאנקי מייקרס הייתה נעימה ונוחה לאורך כל הדרך, הם זמינים מאוד וענו על כל הצרכים שלנו. מומלצים מאוד!!!"
תם, מרכז החדשנות של עיריית ירושלים
"בכנות? זו אחת הסדנאות היותר מגניבות שהיו לנו בחברה"
נ', משרד רוה"מ
"יופי של סדנא, למדנו על מעגל חשמלי, ראינו את הלייזר ומדפסת תלת מימד בפעולה לירון היה סופר סבלני ומקצועי עם הילדים וכולנו מאוד נהנינו, מומלץ!"
ורד
"הגענו למייקר-וואן, ולא רצינו ללכת!"
מיכל, הגיעה עם המשפחה המורחבת
"הילדים מגלים סקרנות, עניין ושביעות רצון גבוהה מהפעילויות המתקיימות בשיעורים אלו. בתקווה להמשך שיתוף פעולה גם בשנה הבאה"
אושרת אליה, מנהלת בית הספר "פיכמן"
"התוכן המועבר מגוון, מעניין ומשיג את מטרותיו – פיתוח חשיבה יצירתית, פתרון בעיות, חיזוק תחושת המסוגלות והביטחון העצמי. החוויה מייצרת אצל הילדים העצמה והם מחכים בקוצר רוח למפגשים אלו"
גלי שלומוביץ, מנהלת בית חינוך יצחק נבון ראש העין
"כל תלמיד זוכה להתייחסות אישית ומותאמת להיכרות איתו. הילדים יוצאים מהמפגשים עם עולם חדש ופחות מוכר ומדווחים על הנאה רבה"
הילה בן פורת, מנהלת מחלקת חינוך - מועצה מקומית אליכין
"מאנקי מייקרס הגיעו עם ה- MakerVan שלהם, הערך החינוכי לילדים ולהורים שהשתתפו בפעילות היה רב ושביעות הרצון הייתה גבוהה מאוד"
טלי ארנולף וולגמוט, לשעבר מנהלת מיזם 'המרחב החינוכי השלם' בבית ספר יסודי 'קדם', במ.א. עמק חפר
"רון ולירון דאגו לתיאומים וליצירת כל התנאים להצלחה מירבית בעזרת תכנון מראש והענקת חוויה ייחודית לכל תלמיד ולכל קבוצה. הם סייעו למאות ילדים הלומדים בעמותה לקבל חוויה משמעותית ועם קונטקסט לחומר הלימודי כפי שהגדרנו אותו"
מיכל איבגי, יזמת ומנהלת עמותת בבא-דע
"יש לי הזכות להיות עדה ממקור ראשון להשפעה החיובית של גישות החינוך החדשניות של מאנקי מייקרס"
שירלי חביב, מנהלת בית החינוך יהל"ם רמת גן
"המשובים ודרכי הערכה לאורך שנת הלימודים, הן של תלמידי בית הספר והן של צוות ההוראה היו מוצלחים ולשביעות רצון במידה רבה מאוד"
שלמה אטיאס, מנהל בית הספר רמב"ם אליכין
" אירחתי שישה קטועי גפיים לצורך התאמת פרוטזה, וימים ספורים לפני המפגש המיועד, המכונה שלי הפסיקה לעבוד. קולגות המליצו על רון ולירון שעבדו איתנו בעבר, ובחרתי לעשות להם טלפון, תוך כדי שהסברתי את המצב אליו נקלענו. רון ולירון הבינו את הצרכים והגיעו במהירות עם הוואן, לפני הזמן הנקוב ועזרו לנו מבוקר ועד ערב לייצר את המוצרים שלנו"
עדי טולדאנו, מנהלת קהילות TOM ישראל
"מאנקי מייקרס תכננו, עיצבו וביצעו עבורנו עד כה, ארבעה מרחבי מייקרים. העבודה של מאנקי מייקרס הייתה מאוד מקצועית, משלב הייעוץ ועד לשלב היישום, תוך התמקדות בצרכי המשתמשים ומיצוי תקציבים מול צרכים. המרחבים סופקו בלוחות הזמנים המוסכמים ולשביעות רצונם הגבוהה של הלקוחות שלנו"
רועי גולדנברג, מנהל מיזם TOM
שקופית קודמת
שקופית הבאה
המוסד החינוכי שלנו חייב כזה. לקבלת הסילבוס המלא -> צרו איתנו קשר
Asset-81
סילבוס חצי שנתי או שנתי
Asset-81
סדנאות ואירועי שיא
Asset-81
הקמת מרחבי מייקרים בבתי הספר
מתלבטים? תנו לנו לעזור